00.jpg 

01.jpg 

02.jpg 

03.jpg 

04.jpg 

05.jpg 

06.jpg 

07.jpg 

08.jpg 

09.jpg 

10.jpg 

10-1.jpg 

10-2.jpg 

11-1.jpg  

 

 

攝影 / 郭小紅 KYLEKUO 

造型 / 陳靜瑀

地點 / 台北 僑園

 

Yolla taas ma menin parvekkeelle nukkumaan,
這夜 我又再次地待在陽台睡去
jotta lahempana mua ois han
這樣 他就能和我靠得更近
Pediltani taivas nakyy, ryhdyin oottamaan,
在我的床上能仰望著整個穹蒼,我開始等著
etta naen tahden lentavan
瞧見一顆劃過天邊的星痕
Sanovat jos jossain huomaa tahdenlennon niin
他們說 如果能見到流星 那麼
toivoa voit silloin mita vaan
你就可以許下任何願望
Yolla ylos taivaalle ma pyynnon kuiskasin
這夜 我向著天空細述著一個心願
Kavisipa pian tuulemaan
我冀望著那風兒能開始吹動

Tuuli tuule sinne missa muruseni on
風阿 風兒吹向我的戀人
Leiki hetki hanen hiuksillaan
撫動他的髮梢
Kerro rakkauteni, kerro kuinka ikavoin
告訴他我的愛意,告訴他我有多麼地想他
Kerro, hanta ootan yha vaan
告訴他,我還在等著他

Tyyni oli eilen yo
昨日的夜是如此的平靜
mut kohta kuitenkin
但隨後
Tuuli henkaisi ja tuntee sain
風的氣息讓我查覺
Joku liikkui lahellani
某個人正在向我接近
koski poskeain
觸碰著我的臉頰
Tutun kaden tunsin ihollain
在我的皮膚之上 感覺到那熟悉的手

Enka enaa epaillyt
而我並沒有動搖
vaan tiesin, etta voin
但是我知道,我可以
Niin kuin pieni lapsi nukahtaa
就像一個孩子般睡去
Ilma jota hengitamme samaa ilmaa on
我們呼吸著一樣的空氣
Ja jalkojemme alla sama maa
在我們腳下的 是同一片土壤

Tuuli tuule sinne missa muruseni on
風阿 風兒吹向我的戀人
Leiki hetki hanen hiuksillaan
撫動他的髮梢
Kerro rakkauteni, kerro kuinka ikavoin
告訴他我的愛意,告訴他我有多麼地想他
Kerro, hanta ootan yha vaan
告訴他,我還在等著他

arrow
arrow
    全站熱搜

    郭小紅 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()